Często zadawane pytania


Chciałbym kupić produkt, który nie jest dostępny. Jak mogę to zrobić?

Zapraszamy do wyszukiwania informacji o biżuterii kontaktując się z nami przez adres e-mail sales.pl@eliteprecious.com oraz pod numer: +48222662057

Biżuteria nie jest w moim rozmiarze?

Biżuterię możesz przywieźć do naszego sklepu lub wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej, w takim przypadku będziesz musiał zapłacić za usługi kurierskie. Ponieważ konstrukcja biżuterii w niektórych przypadkach pozwala na korekty tylko w określonych granicach, prosimy, przed wysłaniem biżuterii, o skontaktowanie się z nami na adres e-mail: sales.pl@eliteprecious.com  w celu omówienia korekty.

Jak rozpoznać próbę złota i srebra w naszej biżuterii?

Próba złota 585 ma w sobie 58,5% złota i 41,4% innych metali, a próba srebra 925 oznacza, że dany wyrób składa się w 92,5% czystego srebra, a na pozostałe 7,5% mogą składać się inne metale. Czystość złota lub srebra można sprawdzić u najbliższego jubilera. Pieczęć 585 nabita na złotych wyrobach i 925 - na srebrnych potwierdza autentyczność naszej biżuterii. Właściwy posiadacz gwarancji ma pewność, że zakupiona biżuteria odpowiada wymaganiom jakościowym i przeszła wszelkie wymagane prawem kontrole.

Jak przechowywać biżuterię złotą i srebrną?

Aby biżuteria zachowała blask, konieczne jest jej odpowiednie przechowywanie. Wskazane jest czyszczenie specjalną ściereczką, którą można zakupić w każdym sklepie jubilerskim. Nie zaleca się używania twardych przedmiotów, nawet papierowy ręcznik może porysować powierzchnię. Czyść biżuterię tylko ściereczką i nie używaj paznokci. W sklepach jubilerskich można kupić specjalne środki (preparaty, płyny) do czyszczenia srebra. Niektóre rodzaje biżuterii nie pozwalają z nimi spać, dlatego zaleca się zdejmowanie biżuterii wieczorem. Na przykład w kontakcie z detergentami mogą one również ulec uszkodzeniu, co wymaga specjalnego traktowania, aby móc cieszyć się pięknem i blaskiem biżuterii przez długi czas.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy DPD w ciągu 72 godzin - w dni robocze. Jeśli zamówienie zostanie złożone do południa w dzień roboczy, jest realizowane natychmiast i zazwyczaj może być u Ciebie następnego dnia. W przypadku konieczności dokonania korekty w zamówionej biżuterii (np. przesłanie zakupionego pierścionka lub bransoletki w rozmiarze określonym w zamówieniu), maksymalny czas realizacji zamówienia to 72 godziny. Zamówienia złożone w weekendy realizowane są następnego dnia roboczego.

 W jaki sposób zostaną zapakowane zakupione przeze mnie produkty?

Każda biżuteria, którą u nas kupisz, zostanie zapakowana w pluszowy woreczek i firmowe opakowanie, aby wyglądała jak prezent. W ten sposób nie będziesz musiał myśleć o dodatkowych kosztach opakowania i możesz zaimponować bliskiej osobie oryginalnym opakowaniem. Jeżeli chcesz, aby Twój upominek prezentował się jeszcze lepiej, oferujemy również pluszowe pudełka, które są dodatkowo płatne.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Proces składania standardowego zamówienia w sklepie eliteprecious.pl nie różni się od zwykłej praktyki sklepów internetowych. Aby Twoje zamówienie było widoczne dla naszych pracowników, należy pamiętać, że musisz zakończyć proces szczegółowo opisany na stronie "Jak zamawiać?". Dopiero po kliknięciu “Zamów teraz” w ostatnim kroku procesu zamówienia otrzymamy powiadomienie o Twoim zakupie. Jeśli nie masz pewności, czy pomyślnie zrealizowałeś zamówienie, skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia.